9 Ocak 2011 Pazar

Saraylı İÖO’ndan Ellibeş’e Ziyaret

Saraylı İlköğretim Okulu Müdürü Murat Zenginol, Aile Birliği Başkanı Ayla Erin ve Aile Birliği Temsilci Öğretmen İsmet Özyolcu, Gölcük Belediye Başkanı Mehmet Ellibeş'i makamında ziyaret etti.




Yeni Yönetim Tanıtıldı
Nezaket ve tanışma amaçlı yapılan ziyarette Okul Müdürü Murat Zenginol, ilk olarak Okul Aile Birliği'nin yeni yönetimi tanıttı ve akabinde, Okul ile ilgili çeşitli konuları içeren bir bilgi aktarıp, okuldaki bazı eksiklerin var olduğunu bunların çözümü noktasında, Başkan Mehmet Ellibeş'den destek istediğini belirtti. Başkan Ellibeş, Gölcük Belediyesinin imkanları ölçüsünde, İlçe genelindeki Eğitim kurumlarına destek ve katkı sağlamaya çalıştıklarını belirterek, "Saraylı İlköğretim Okulumuza da imkanlar ölçüsünde yardımcı olmaya çalışacağız dedi.
Saraylı İlköğretim Okulu Müdürü Murat Zenginol, Aile Birliği Başkanı Ayla Erin, bu temennilerinden dolayı Başkan Ellibeş'e teşekkür ettiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder